reneyvane Ghost of tsushima ps5 passe en 2.019 afin que les joueurs consoles et pc puissent jouer ensemble au mode Legends. (il y a 13 Heures)
Soda @Driftwood: J'ai vu sur Twitter, une raquette, un polo Lacoste, et j'en passe... (il y a 1 Jour)
Driftwood @GTB: c'est tout aussi gênant que l'histoire du généreux press kit envoyé à certains. Je ne suis hélas pas surpris, les jeux de sport semblent taillés pour cela aujourd'hui on dirait... (il y a 1 Jour)
face2papalocust @GTB: A vomir. (il y a 1 Jour)
GTB Pour info, toutes les features online de TopSpin'25 ne seront assuré que jusqu'à fin 2026. (il y a 1 Jour)
comette La série et bonne rien à dire (il y a 2 Jours)
Soda Déjà 65 millions de téléspectateurs pour la série Fallout ! Je recommande ;) (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)
Though the System Requirements are very demanding, specially since the Recommended specs are for only 1080p@30fps on High settings. Some settings can go a level further to Highest.
An Action and Co-Op Multiplayer game like this is better played at 60fps, but if even a GTX 1060 can only do 30fps, requiring a GTX 1070 for 1080p@60fps at High settings is a lot. Hopefully, there will be a good compromise between Medium and High settings to achieve 1080p@60fps on a GTX 1060.
There are many images of the settings and of the game running on PC on Capcom's Unity blog:
Monster Hunter: World coming to Steam on August 9th:
http://www.capcom-unity.com/monster_hunter/blog/20...
"When the game launches the visuals will have parity with the console versions, but we’re considering releasing a free update after launch."
PC Gamer - Monster Hunter: World PC visuals 'will have parity' with console versions:
https://www.pcgamer.com/monster-hunter-world-pc-vi...
Which just exacerbates the System Requirements issue. Needing a GTX 1060 to do what a base PS4 - a console released in 2013 - does without any substantial visual upgrades is just a waste of power of the newer hardware.
Seems like an unoptimized game, which is weird since Capcom's latest games' PC versions are very optimized - like Resident Evil 7.